24.02.2021

Suzuki Boxing Night V w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.

Ceremonia ważenia przed galą Suzuki Boxing Night V odbędzie się w piątek, 26 lutego o godzinie 17:00. Wydarzenie będzie transmitowane na Facebooku za pośrednictwem profili Suzuki Polska i Polskiego Związku Bokserskiego.

W sobotę, 27 lutego w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie odbędzie się piąta odsłona gali boksu olimpijskiego z cyklu Suzuki Boxing Night. Pierwsza walka rozpocznie się o godzinie 19:15. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w stacji TVP Sport.

Podczas gali Suzuki Boxing Night V dojdzie do dziesięciu walk pomiędzy utytułowanymi zawodnikami w następujących kategoriach wagowych:

Paweł Brach Do 57 kg Jarosław Iwanow
Michał Jarliński Do 69 kg Filip Wąchała
Łukasz Niemczyk Do 69 kg Bartłomiej Przybyła
Damian Durkacz Do 69 kg Dominik Kida
Mateusz Goiński Do 81 kg Sebastian Wiktorzak
Daniel Adamiec Do 81 kg Piotr Szczukowski
Mateusz Bereźnicki Do 91 kg Witalij Burlak
Tomasz Niedźwiecki Do 91 kg Witold Lisek
Adam Kulik Plus 91 kg Oskar Kopera
Oskar Safaryan Plus 91 kg Karol Krupienik

Suzuki Motor Poland współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim od 2018 roku. W ramach współpracy powołano Suzuki Top Team – wyselekcjonowaną grupę pięściarek i pięściarzy, którzy otrzymali od Suzuki Motor Poland kluczyki do modeli Vitara oraz comiesięczne stypendium w wysokości 3500 złotych. Zaangażowanie japońskiej marki w rozwój boksu pozytywnie wpływa na popularyzację dyscypliny w Polsce i na całym świecie. Dzięki wsparciu japońskiej marki zawodnicy mogą przygotowywać się w profesjonalnych warunkach do reprezentowania Polski na międzynarodowych turniejach i igrzyskach olimpijskich.

Pierwsze spotkanie z cyklu Suzuki Boxing Night odbyło się w lipcu 2019 roku. Gala boksu zorganizowana w warszawskim Hotelu Hilton przyciągnęła przed ekrany prawie milion widzów. W czerwcu 2020 roku na deskach Kieleckiego Centrum Kultury pięściarki i pięściarze skrzyżowali rękawice podczas Suzuki Boxing Night II z walką wieczoru pomiędzy Mateuszem Masternakiem i Sergiejem Radczenko. Lubelskie Centrum Spotkania Kultur doskonale sprawdziło się jako arena dla trzeciej i czwartej edycji imprezy.

Suzuki Motor Poland zgodnie z hasłem "Way of Life" promuje aktywny styl życia i mocno angażuje się w polski sport. Sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę i Superligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym zespołu Suzuki Korona Handball Kielce grającym w 1 lidze polskiej piłki ręcznej kobiet, a także drużyny piłkarskiej Korona Kielce, występującej w Fortuna 1 Lidze.

05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej
18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Dowiedz się więcej
12.02.2021

Rekordowy styczeń dla Suzuki w Polsce

Styczeń jest rekordowym miesiącem dla Suzuki w Polsce pod względem dynamiki sprzedaży. Japońska marka jest również liderem w sprzedaży samochodów z technologią mild hybrid na polskim rynku.

Dowiedz się więcej