W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
Po samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.
Dowiedz się więcejDwudniowe testy najnowszych modeli Suzuki odbyły się m.in. na torze w Wasilkowie pod Białymstokiem.
Dowiedz się więcejWłaściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.
Dowiedz się więcejŁódzki diler motocykli Suzuki Moto-Moto rozszerza swoją działalność.
Dowiedz się więcej